CULTUROLOGICA SLOVACA, ROČ. 6, Č. 2/2021
ŠTÚDIE A REFLEXIE
- E. ŠTRBOVÁ – O. MIŠÍK: Interaktívna prezentácia produktov v digitálnom prostredí a jej kognitívne spracovanie
- Z. SLUŠNÁ: Kultúrno-kreatívny ekosystém počas epidémie COVID-19: digitálne zručnosti v období systémovej krízy kultúry
- A. OLEJÁROVÁ: Kryptoumenie: transformácie tvorivých a distribučných stratégií v digitálnej ére
ROZHĽADY
- Z. POLAKOVIČOVÁ: Využitie techník kreatívneho myslenia v digitálnom art marketingu zriaďovaných inštitúcií
- L. VALKOVÁ: Gender – Res Publica. Kulturologická reflexia
- B. FRANCISTYOVÁ – L. ŠKRIPCOVÁ: Rešpekt v kórejskej kultúre a jeho mediálna prezentácia
- M. BOŠELOVÁ: Dobrovoľníctvo ako reakcia občianskej spoločnosti na tzv. migračnú krízu v rokoch 2015 – 2016: na príklade iniciatívy Kto pomôže? a dobrovoľníckeho programu občianskeho združenia Mareena
- I. HUDECOVÁ: Reflexia sureálno absurdnej grotesky Chanocha Levina „A Winter Funeral“ v adaptácii SND „Pohreb alebo Svadba – čo skôr?“
- J. VÁLEK: Americká populárna kultúra v digitálnej dobe
- M. ŠTOSEL: Vnemový marketing - nosič komplexného kultúrneho zážitku a emócie v kontexte rozvoja kultúrnej inštitúcie
ZO ŠTUDENTSKEJ VEDECKEJ ČINNOSTI
- A.GARAJOVÁ: Kritika fungovania a výroby „dokonalých“ idolov v kontexte popkultúrneho fenoménu kórejskej popovej hudby
- I. HUDECOVÁ: Globalizovaná joga a jej autenticita
- A. ŠPEŤKOVÁ: Černobyľská jadrová katastrofa ako fenomén temného turizmu (kulturologická sondáž)
HESLÁR KULTUROLOGICKÉHO POJMOSLOVIA
M. BALLAY: Správa o medzinárodnom festivale Divadelná Nitra 2021
P. GROLMUSOVÁ: Študentská recenzia medzinárodného festivalu Divadelná Nitra
M. ZWIEFELHOFER: Náznaky smerovania nového vedenia Činohry SND v kontexte vývoja tohto súboru
V. SZABÓOVÁ: Workshopy o digitálnom marketingu
M. ŠTOSEL: Recenzia učebnice Vybrané kapitoly z regionálnej kultúry
Celé druhé číslo 6. ročníka časopisu v pdf-formáte na stiahnutie.